Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Oyasumi Punpun

Information
Type: Manga
Volumes: 9
Chapters: 99
Status: Publishing
Published: Aug 3, 2007 to ?
Genres: Comedy, Drama, Romance, School, Seinen
Authors: Asano, Inio (Story & Art)
Serialization: Big Comic Spirits

"Noapte buna Punpun" sau "Oyasumi Punpun" este greu pentru al clasifica. Da ! va spun de pe acum... este o comedie ! Ciudat este ca.. domnul Inio Asano in lucrarile sale anterioare are un umor negru si subtil care stau la baza povestii principale, pe cand aici, el, aduce in prin plan elemente de comedie, permitandu-i sa se joace liber cu acea lume.

Prima data am crezut ca este manga Paranoia Agent, deoarece au aceleasi fete, aceleasi caractere de personalitate (asta e parerea mea).
Oferindu-ma sa-l citesc, am avut o pauza de gandire "La dracu ! acest lucru este prea mult pentru mine" reluandu-mi scroll-uitul.
Deci este un manga seinen si nu este pentru copii mici de liceu, si totusi, ar fi bun pentru ei.

Povestea se invarte in jurul celui mai tare personaj creat vreodata, personaj 3D chiar si 4D daca se poate - Punpun - care (impreuna cu familia lui) este descris ca o pasare 2D, fata de celalalte personaje care au infatisari umane. Povestea se tese perfect intre viata normala de zi cu zi si fantezie, incepand cu suferinta lui in dragostea neimpartasita.

Am uitat sa precizez ca aceasta povestea incepe cu imaginea de mai jos, deci NU este Paranoia Agent.



Personajele sant bizare.. toate personajele inactive par nebune sau de pe alta planeta. Cateodata chiar ma sperie.
De exemplu; Profesorul care zambeste in fiecare zi, iar intr-o zi cand el crede ca Punpun nu si-a facut tema, se da cu capul de masa si tipa.
Sau directorul si vicedirectorul care se joc de vatea ascunselea. Sau, poate unul din prietenii lui Punpun care il vede pe "God" cu cap de shit intr-un OZN.

Punpun este tanar, inocent, naiv si copil, avand o alegere stilistic ciudata, este infatisat ca o schita simplista a unei pasari, impreuna cu familia lui. Restul personajelor fiind normale (am mai zis asta). Poate din cauza ca autorul nu a dorit sa atraga atentia cititorului asupra personajul (pai asta si face) , ma refer ca nu a dorit ca personajele principale sa fie ceva extrem de frumoase cum intalnim in celalalte benzi desenate.

Si incaz ca va intrebati : De ce trebuie sa fie viata atat de trista ? De ce viata are atatea probleme ? Si ce in p... (p a n a) mea cauta afro ala (cioara aia) prin peisaj ?

Asa ca miau miau...

Un comentariu:

  1. Misto manga asta... am crezut ca este naspa la inceput dar pe parcurs a inceput sa mi placa.

    DreamsKeeper mai baga articole ca e o idee buna.

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri