Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

12 O'Clock Bell Ring


Information
Type: One Shot
Volumes: 1
Chapters: 1
Status: Finished
Published: Apr 28, 2011
Genres: Comedy, Fantasy, Horror, Shoujo
Authors: Kishimoto, Seishi (Story & Art)
Serialization: ARIA

Pot spune ca acest one shot este foarte frumos. Atat povestea cat si grafica. Manga l-am citit acum un an, cand RoManga la tradus - multumim - (MaDyY si Kreatur).
Deci OMG ! grafica este extrordinara, iar povestea este incredibila. Este o manga bazata pe povestea "Cenusareasa", dar cu un sfarsit foarte ciudat si mult mai potrivit.



In aceast one-shot, poveste, este tratata cu o fire rasucita, un remix gothic-horror al povestii clasice Cenusareasa, dar cu o re-imaginare facuta de autorul shounen (Seishi Kishimoto). Cred ca autorul doreste sa ne spuna, in cele din urma, ca nimic nu vine gratis, iar in cazul in care suna prea frumos ca sa fie adevarat, o sa fim mancati.

Am planificat acest aceasta-shot putin mai tarziu (1 an).

Acest one-shot este mai mult despre stilul artistului decat povestea insine, desi la sfarsit este destul de inspaimantator.
Sant cel mai uimit, ma refer la opera de arta, mai ales ultimele cateva panouri. Opera de arta mi aduce aminte de "Sugar Sugar Rune" , iar actiunea, ma refer la locatie parca seamana cu "Soul Eater".

Terenul este destul de rece. Vreau sa spun, am citit Cenusaserasa (adica filmul) ceea ce mi se parea plitisitor decat acest sadic, gotic, gore versiune (cred ca se misca Grimm in mormant).




Asa ca miau miau...

Un comentariu:

  1. L-AM CITIT SI E GENIAL!!! ce sfarsit O.o iubesc sfarsitul :)) a mancat-o!!!!!!!!!!!!! si Cenusareasa e mult mai frumoasa decat in povestea clasica :|

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri