Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Futabu


Information
Type: Doujin
Volumes: 6
Chapters: ?
Status: Finished
Published: 2005
Genres: Comedy, Hentai, Yuri, Gender Bender
Authors: Bosshi (Story & Art)
Serialization: None

Nu stiu cum sa spun, dar cred ca e primul articol avand genul "futari". Adica fete cu material barbatesc, sau barbati cu sani si material feminin ?

Oricum nu prea am multe de spuns pentru ca sant numai scene sexuale explicative, dar o spun ceva despre arta acestui manga.

Povestea descrie patru fete hermafrodite care se joaca in jocurile lor perverse.

Deoarece este primul doujin futanari as putea spune ca e numarul meu favorit din toate timpurile. Ok ! deci aceasta dojin futalicious versiunea originala de poveste despre viata extrema a hemafroditelor.


Arta cum era de asteptat este de o calitate minunat (in cazul in care pagini au fost prezentate / intocmite in linii schematice spre exasperarea usoara pentru unii fani) si povestea s-a adaptat mult mai bine pentru a incanta si mai ales a distra cititorii.

Proiectare caracterelor au fost splendide si mi se pare ca si altor persoane (indiferent ca e fan yuri sau yaoi) ca e un gen bun.

Revizuire completa cu privire la aceasta managa nu o sa o mai fac (poate in viitor). Chiar acum am obosit mental pentru a ma screme cat de cat despre ce este vorba.

Am uitat sa spun ca seria acestui doujin sa oprit. Nu stiu din ce cauza, stiu ca se simte ca un oneshot dar din moment ce el / ea / ei a facut aceasta serie ar fi trebuit sa pastreze cursul de dezvoltare un pic mai mult, vreau sa spun cel putin volumul cu "Gangbang inmense beetween.."am impresia ca nu este neterminat!

Oricum daca esti un fan yaoi si doreste un doujin merita sa vezi macar pentru prima data o astfel de serie, iar daca esti fan yuri merita sa vezi o astfel de serie.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri