Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Afterschool Charisma


Information
Type: Manga
Volumes: 8
Chapters: Unknown
Status: Publishing
Published: Jun 2008 to ?
Genres: Mystery, Seinen
Authors: Suekane, Kumiko (Story & Art)
Serialization: Ikki

Se zice ca istoria se repeta... la nesfarsit. Pisicile mele dragi, azi fiindca e o zi cam frumoasa cred eu, am sa va dau o manga destul de frumoasa.

Sa umpli un liceu cu clone de tot felul de personaje celebre din istorie, pare a fi o idee buna. Spre deosebire de Inaltul Clone, aceasta poveste pare a fi o afacere seriosa, iar protagonistul nostru, Shiro, este singurul non-clona din acea scoala.

Sf. Kleio Academy este o scoala foarte exclusivista: toti studentii sant clone de figuri istorice celebre, cum ar fi Beethoven, Regina Elizabeth I, Napoleon, Mozart si Freud. Cu toate acestea, exista o exceptie - Shiro Kamiya. In ceea ce Shiro se lupta sa se adapteze la acest campus neobisnuit.
Un absolvent al Sf. Kleio (o clona a lui John F. Kennedy) este ucisa. Sant clone condamnate sa repete soarta istoriei, sau pot ei sa-si creeze propriul destin?



Personajele cred ca ar trebui sa cititi manga, dar o sa va prezint cateva active.
Einstein ii place sa realizeze experimente ciudate.
Ikkyu este amuzanta si un lider determinat.
Mozart este inca un nebun ciudat excitant.
Napoleon este arogant endearingly.
Florence Nightingale sufoca oamenii cu sanii ei.
Freud este un pervers.
Deci ele sant exact cum am visat ca ar trebui sa fie. Si pe care le acopera astfel de o mare varietate de trasaturi de personalitate, defecte si fetisuri, iar probabilitatea sa cazi in dragoste cu cel putin un caracter este 0,1%.

Pentru a fi sincer, nu am fost interesat de Charisma Suekane Kumiko Afterschool la inceput. Personajele au fost aruncate dintr-o data, iar stilul de arta mi se parea ciudat - chiar daca a fost bine facut.
Oricum, cel mai mult imi place la arta este barbati calzi si plini de viata (nu am zis eu) si tatele la fel de mult. Dar am constatat sa te holbezi la trecutul, la organismele frumose prezente in aceasta manga, am fost, de asemenea, putin cam ciudat (gen sa salivezi la un zombie). Fiecare scena este desenata cu astfel de detalii.

Recomandarea mea din aceasta serie este un pic o incercare, pur si simplu pentru ca' are o premisa foarte interesanta, dar ma intreb daca personajele se va dovedi suficient de cat de cat a profilului de baza istorica. Oricum... daca esti putin pasionat de istorie sau daca nu prea ti minte despre personajele celebre istorice si ai 4 la istorie, merita sa incerci versiunea aceasta.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri