Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Emma


Information
Type: Manga
Volumes: 10
Chapters: 72
Status: Finished
Published: Aug 30, 2002 to Apr 25, 2008
Genres: Historical, Romance, Slice of Life, Seinen
Authors: Mori, Kaoru (Story & Art)
Serialization: Comic Beam

Cu ani in urma, un prieten mi-a recomandat manga Emma. Eu a trebuit sa o citesc dar la prima vedere mi se parea ca este NASPA - nu prea imi placea genul acela. Desigur, anii au trecut iar eu imi aduc aminte de ea tocmai acum, pe langa faptul ca a trebuit sa ma gandeasc de doua ori inainte de a citi-o.
Sincer ma surprins, deoarece intreaga manga este captusita cu imagini din Anglia victoriana, la acel moment, am fost fermecat iar poveste dintre Emma si William incepuse sa nu ma mai lase sa dorm.

Scurtul povestii este ceva de genul asta... Ne aflam in epoca victoriana - Anglia -, unde avem de-a face cu o tanara domnita, Emma, care va fi salvat de la o viata saracacioasa, urmand sa fie crescuta pentru a deveni o buna servitoare. Emma il intalneste pe William, fiul cel mare al unei familii bogate, si imediat se va aprinde o sacanteie intre cei doi. William impartaseste sentimentele, dar regulile stricte ale societatii ii va pune in dificultate relatia lui cu Emma.



Oricum in primul volum, veti asistat la modul in care William si Emma cad in dragoste si venirea printului din India. Iar in volumul doi o sa vedeti primul sarut.

Arta este superba - doar e clasica. Doar iti taie rasuflarea. Aceasta se face cu un stilou hasurat oblica iar de stilul de cerneala da o senzatie stranie. Detaliile cladirilor europene mari si peisajele sant minunateeeee. Chiar imi plac expresiile puse pe personaje, si fluxul de plasare a panourilor, este adesea destul de lente in functie de chipul personajelor.



Sincer, apreciez cum Mori a reusit sa prezinte aceasta poveste de dragoste, fara a compromite fond bogat de Anglia victoriana. Se obseva timpul indelungat in constructia personajelor si lumea in care traiau.

Daca iti plac genurile romantice, recomand acest manga pt tine.

Asa ca miau miaul...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri