Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Otaku no Musume-san


Information
Type: Manga
Volumes: 11
Chapters: 63
Status: Finished
Published: 2006 to 2011
Genres: Comedy, Slice of Life, Seinen
Authors: Sutahiro (Story & Art)
Serialization: Dragon Age

Miau... miau... miau... odata ce spui ca esti "fan" unui club sportiv sau a unei ideei, sau anime/manga, inseamna ca vei ramane pana la moarte cu acea idee.
Am vazut multi care se considera fan anime/manga, dar putini au demonstrat ca sant fani inraiti.
Majoritatea dintre ei sfarsesc a se uita la un anime dupa varsta de 18 ani. Alti dupa 25 de ani inceteaza aceasta idee. Pe la 30 de ani, unii nici nu vor sa se mai uite la asa ceva deoarece au o familie. Toti dintre acestia spun ca e o stupiditate pentru acea varsta si o pierdere de vreme, dar uit ca "anime-ul" este pentru oricine.

Azi, dragii mei fani anime/manga sau otaci... va prezint definitia sau mai bine spus va demonstrez ce inseamna a fi un otaku.

Manga intitulat "Otaku no Musume-san" sau "Otaku's Daughte" se concentreaza pe Morisaki Kouta, in care rolul sau parintesc il va duce la un nou stil de viata, cu fiica sa - Yukimura Kanau - de noua ani. Cu toate acestea, el se dovedeste a fi un otaku! Cei doi incep sa traiasca impreuna in acelasi apartament, alaturi de cativa vecini interesanti.



Otaku's Daughte este tipic anilor '90, un fel de film american de familie (un tip unic este surprins ca o fetita necunoscut lui, care se intampla sa fie fica lui).
De la inceput cand Kouta si Kanau se vor intalni pentru prima data, am stiut ca intreaga poveste va fi un fior, pline de scene jenante, glumele si surprize de la fiecare caracter. Din fericire, nu este o fabrica de ras constant, plin de momente semnificative si de suspans. Tensiune intre familie si prieten te lasa mut, incepe de fapt, sa aiba grija de fiecare dintre personaje. Fiecare pagina mi-a facut sa-mi planga inima dorind sa stiu ce se va intampla pana la sfarsit.



In timp ce intriga nu suna cu totul originala, exista cateva panouri de nuditate scurta, si din pacate, unul sau doua panouri de pr0nz intocmite de catre personajul principal, Morisaki Kouta, care este un cunoscut asistent mangaka si vinde propria sa doujinshi la Comiket.

In opinia mea, personajele sant culminante al acestui manga, atat de mult incat celelalte personaje s-ar putea umbri - Tatal nostru, si fiica. Caracterele sant un grup viu, care locuiesc in acelasi bloc sau in acelasi apartament, fiecare dintre ele cu propriile lor tipicuri - nu este un tsundere, un virgin la 40 de ani,o fata de liceu cu sanii mari, o familie de persoane invizibile, caine de la Maison Ikkoku, si favoritul meu - un pedofil. Desi acestia sant o adunatura, amintiti-va ca acest manga NU este doar o comedie - sa fie prevenit ?, exista un arc, care suparat multi cititori din mai multe motive, dar daca va pastrati in minte faptul ca povestea se invarte in jurul Kanau si Kouta (familie), atunci nu ar trebui sa fie prea rau.

Kouta a fost un iresponsabil, pervertit anime-otaku, care a cheltuit banii pe marfa scumpa pana cand Kanau apare. Acum, Kouta este un tata care se lupta sa o ridice pe Kanau in mod corespunzator, in timp ce inca se complace in anime, jocuri, evenimente, eroge seiyuu, doujinshi, etc. In cele din urma el invata prioritatea sa numarul unu este fiica sa si incearca cel mai greu sa stea cu ea, chiar daca ea nu intelege importanta.
ATENTIE: intre cei doi NU se dezvolta o relatie romantica / adult cu fiica sa, daca era, ar di intrat in "zona interzisa".





Asa ca, judecand dupa prima imagine si mangaka (de Stu-Hiro), as putea spune ca stilul e destul de impresionant sau superb, dar reactiile caracterelor sant bune. Ele sant cu siguranta unul dintre motivele principale pentru care am tinut pasul cu manga, la fel de ciudat pe cat pare.

Deci, ce pot sa spune, am citit 33 de capitole de prima noapte am fost cam ciufulit de somn. Am ras la multe momente, si m-au tinut la marginea scaunului meu, pana ce am ajuns la finalul povestii.

Asa ca miau miau...

2 comentarii:

  1. am crezut ca e traduse in romaneste asa, nu ma intereseaza ca eu alta limba nu stiu dar sincer asi vrea asa de mult sa le vad atit anime cit si anime maga mai ales daca ai traduce romantice si cu baieti si fete frumoase asi fi fanul nr.1

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ano inveti ! Articolele sant pentru cei care nu stiu ce sa citeasca.

    Daca sti putina engleza, pe parcurs vei intelege.

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri