Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

I Am a Hero


Information
Type: Manga
Volumes: 11
Chapters: 130
Status: Publishing
Published: Aug 28, 2009 to ?
Genres: Horror, Psychological, Seinen
Authors: Hanazawa, Kengo (Story & Art)
Serialization: Big Comic Spirits (Monthly)

Must...Eat...Brains! Salutare zombie mei dragi. Azi va prezint un manga care a intrat in topul Miauti. El se numeste "I am a hero". "I Am a Hero" este o manga oroare japoneza creat de Kengo Hanazawa. Odata ce am inceput sa citesc manga, imi aduceam aminte ceva similar - Homunculus - (acelasi artist).

In primul rand doresc sa va spun ca primul volum incepe destul de bine, ca si cum ai crede a fi o greseala de cautare. Dar dupa cateva capitole (15-20) iti dai seama ca zombie se apropie de orasul tau... muhahahahha.



Protagonistul nostru este Suzuki Hideo, un otaku de treizeci si cinci ani , poate instabil psihic, care lucreaza ca asistent pentru un cunoscut mangaka. Hideo este un individ destul de patetic... Are o manga publicata dar lucreaza pentru alt artist.

Hideo este dovedit a fi deranjat mental, avand de multe ori conversatii cu un "prieten" imaginar numit Yajima. Halucinatia prezenta poate fi diferita; de la fete in patul sau pana la fantezii despre conversatii cu colegii sai de munca. Mai presus de toate, se vede pe sine ca fiind un erou al unui manga, in ciuda tuturor aparentelor contrare.



Pentru cea mai mare parte, povestea pare a fi un seinen de viata. Se ocupa cu problemele lui Hideo. Desigur are o prietena iubitoare (cu exceptia cazului cand e beata).

Da, 'dude' are unele probleme.



Intr-o seara, dupa ce se intoarcerea de la locul de munca, Hideo va fi martor unui accident de circulatie in care un taximetrist loveste un pieton, care va lua nastere in uciderea victimei instantaneu. Totusi, in ciuda ranilor grave, inclusiv un gat rupt, corpul victimei se ridica si pleaca. Hideo se intreaba din nou, daca acest lucru este unul dintre halucinatiile sale. Cu toate acestea, evenimentele ciudate incep sa se intample in jurul lui, desi el refuza sa recunoasca pe deplin, ar fi vorba destre stresul sau, contribuind astfel la halucinatii.

A doua zi dimineata, Hideo se duce sa vada ce face iubita sa, stiind ca este bolnava. Din pacate, prietena lui este deja infectat cu boala misterioasa mentionata la stiri si va constata pe parcurs ca sa transformat intr-un monstruos zombie creatura.

Ea il ataca pe Hideo, care reuseste sa supravieţuiasca si sa o omoare. Afland ca exista monstri mai mult in oras iar numarul lor sant in crestere rapida, stabileste pentru a fi 'erou' si face tot posibilul sa supravietuiasca dezastrului. De asemenea, reuseste sa-si pastreze pusca, care se dovedeste a fi un simbol vital al puterii.

Dupa evadarea din Tokyo, se alatura unei fete de liceu precum si unui sofer de varsta mijlocie, toti incercand sa supravietuiasca in mediul apocaliptic in care o singura muscatura creaza o "infectie".
In curand fata cade prada si este muscat de un copil infectat, dar numai partial devine infectat, mentinand cumva aspecte ale umanitatii sale si este capabil sa comunice cu Hideo. Impreuna, sant fortati sa se mute din loc in loc, pana cand dau de o echipa de banditi criminali care promit multe.

Arta este..., fie iti place, sau il urasti. Sincer sa fiu mi-ar placea sa fie pus intr-un realist-anime, dar nu am putut imagina acest lucru sa apara intr-un manga de alta natura. Imaginile cu monstri, halucinatii si zombi pot tind sa fie destul de darn grafic; Munca lor este extrem de bine! Sa spunem doar ca, pentru cei care sant sensibile la imagini grafice sau au stomacuri slabe, s-ar putea sa doarma dinou cu lumina de la veioza aprins !
Inutil sa spun ca opera de arta a fost cel mai mare castig si ma fermecat pe tot parcursul. Este ceea ce ma tinut pe scaun in noaptea tarzie.


Uuuuuuugggghh am ajuns si la personaje... Bine, sant oarecum dezamagit, dar stiu de fapt,ca toata lumea va fi de acord cu mine, dar... Nu pot sta cu un singur caracter in acest manga. "Personajul principal" cu adevarat este doar Hideo, dar el tindea sa ma calce pe nervi, cu cat de greu era misiunea.

Este intr-adevar ma deranjat atunci cand, dupa ce prietena lui sa transformat intr-un zombie si a murit, el abia a reactionat la toate. Se pare ca a iubit-o atat de mult, desi intr-o lupta cu ea zombie, el nu a parut socat, speriat, devastat... nimic. Da, stiu ca fiecare fiinta umana reactioneaza diferit la traume, stres, etc, dar ma deranjat, deoarece el parea foarte atasat de ea.

Orium acest lucru este greu pentru mine, pentru ca imi place cu adevarat aceasta manga, in afara de micile probleme, lol. Asa cum am spus, opera de arta pentru zombie / monstri este captivant si perturbare, asa cum imi place! Un alt aspect ce-am iubit cu adevarat ar fi existentele de momente in care am simtit nelinistea si suspans situatiei (scena taxi, cineva?).

Asa ca miau miau...

2 comentarii:

  1. i am hero imi aminteste de Apocalypse no Toride ce l-am terminat de curand mai ales Suzuki Hideo de Yoshiaki Maeda personajul principal care este cam la fel de las iar grafica este tare si daca te-a captivat genul asta iti recamand
    Buna treaba cu scrisul

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ano "Apocalypse no Toride" pe langa faptul ca o citesc si i-am facut articolul, mi se pare ca scena cu zombies care se catara unul pe altul este redat intr-un film "World War Z".

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri