Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Kuragehime


Information
Type: Manga
Volumes: 13
Chapters: 69
Status: Publishing
Published: Oct 25, 2008 to ?
Genres: Comedy, Josei
Authors: Higashimura, Akiko (Story & Art)
Serialization: Kiss

Am gasit manga-ul asta pe blog-ul unei fete si m-a atras tocmai pentru ca este vorba de niste otaku, considerati adesea niste ciudati, plus are un personaj, un tip care este genul de persoana caruia ii place sa se imbrace in haine de fete. Ce sa spun, de doua saptamanii m-am apucat sa citesc si pana astazi cand am terminat tot ce este pana in prezent tradus pe net, nu m-am putut opri. Nu mi-am putut imagina ca o sa imi placa un astfel de manga atat de mult. Asa, ia sa vedem… din acest manga am reusit in sfarsit sa invat cate ceva despre alte categorii de otaku decat cei inebuniti dupa anime, manga, statuete facute dupa personaje din anime, manga sau jocuri pentru PC sau console, etc….



Sant chiar foarte greu pentru genul acesta de oameni sa iasa in societate, mai ales pentru ca adesea ei se simt nepotriviti pentru a iesi printre oamenii normali. Oricum, avem o locuinta in care sant numai genul acesta de fete otaku, in care baietii nu au ce cauta. Fetele se autodeclara calugarite din cauza aceasta. Practic nu cred ca problema ar fi ca au ceva cu baietii, ci pur si simplu pentru ca nu se simt integrate in societate cand vine vorba de persoanele frumaose in general, iar daca ar fi sa discute cu baieti, ar intra intr-o stare de ‘pietrificare’. Deci locul acesta le este foarte comod, se simt in largul lor, parintii lor le dau un fel de alocatie si desi si-au terminat liceul, prefera sa isi piarda vremea fiind obsedate fiecare cu lucrurile pentru care simt o asemenea mare pasiune si pe care cheltuiesc sume mari de bani.



Le avem deci pe Tsukimi, o otaku pentru meduze, Chieko, fiica proprietarei locuintei, otaku pentru kimono-uri si papusi japoneze traditionale, Mayaya otaku pentru inregistrarile celor trei regate, Banba otaku pentru trenuri, Jiji otaku pentru barbatii maturi (a se citi ‘in varsta’) si Juon Meijiro, o mangaka ce nu iese niciodata din camera ei, nu a fost vazuta decat de cateva ori de catre Chieko, comunica cu fetele din casa prin intermediul unor biletele strecurate pe sub usa si pur si simplu detesta barbatii. Oh, si ea scrie adesea manga-uri yaoi. Ok, si cu toate acestea, intr-o zi Tsukimi trece pe langa un magazin de animale si in vitrina vede intr-un acvariu doua specii de meduze care nu ar trebui sa fie puse in acelasi acvariu niciodata, caci una dintre acestea va muri. Incercand cu greu sa ii explice vanzatorului acest lucru (doar tipul era unul dintre persoanele imbracate la moda, cu o frizura frumoasa, cercei in urechi, etc.) intervine in ajutorul sau Kuranosuke, o fata incredibil de frumoasa, care il va convinge pe vanzator, desi magazinul e inchis, sa ii vanda Tsukimiei meduza pentru a o salva. Cei doi o duc pe Clara (meduza) acasa, iar Tsukimi incepe incet sa se dezinhibe in ceea ce priveste vorbitul cu o fata atat de frumaosa precum este Kuranosuke, pana descopera mai tarziu ca aceasta este in realitate… un baiat!



In fine, mai mult nu am de gand sa povestesc pentru a nu strica frumusetea manga-ului, dar pot sa spun ca toate personajele mi-au trezit interesul si mi-a placut ca fiecare are o personalitate atat de diferita si atat de complexa, iar povestea mereu se schimba mult, cititorul neajungand sa se plictiseasca. Oh, si am mai ajuns la o concluzie… barbatii/baietii care se imbraca precum fetele sant hot! Hehe… nu ma bagati in seama si cititi manga-ul. Oh, trebuie sa mentionez ca totusi are un mare dezavantaj… este ongoing! Dar deja sant scoase 69 de capitole, deci ii urez artistei la mai mare. Pana mai apar capitole noi, cred ca am sa urmaresc si anime-ul si am sa imi dau cu parerea si in privinta acestuia mai tarziu.

Asa ca miau miau... acest articol a fost sponsorizat de google.

2 comentarii:

  1. chiar mi-a plăcut prezentarea acestei manga !!!weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti a placut articolul :) si scuze ca raspunt asa de tarziu.

      Ștergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri